Oct 21, 2009

Home » , » Analisis dan Statistik...hehe

Analisis dan Statistik...hehe

Hari nie terdetik nak check refferer blog nih. Terkejut gak bla tgk refferer2 tue sume. Nak kata gile2 byk spam kat internet skang nih. Kat e-refferer (kalo dalam blog ak nih widget belah kanan skali & bawah skali) da macam2 link ad even link yg plik2 pn ad gak. Mana datang ntah aku pun tatau.

Tapi setakat aku check laa kan setakat 21/10/2009
tatau laa btol ke x statistik nih..haha

sejak pkl 12.00am - 5 hits
20/9/2009 - 11 hits
19/9/2009 - 43 hits
14/9 - 20/9/2009 - 981 hits
Oktober 2009 - 12,531 hits
Year 2009 - 24,407 hits

Total Refferers - 217
Total Hit Count - 9054


Top 8 Readers


Amirudin Zaki 149 hits
Siti Hawa 146 hits
Azim Amin 123 hits
Ahmad Saifullah 118 hits
Baihaqi - 97 hits
Nazierah - 89 hits
Che Farhan - 64 hits
Zulazam - 61 hits

huhu...tq sudi jenguk blog buruk nih...hehehe

Aku actually x bajet yearly hit counters cecah puluh ribu sebab aku rase aku da start slow dalam blogging nih. Dah x aktif cam dulu2 (time belum masuk U). Tapi bulan Oktober je da belas2 ribu kire leh tahan gak laa. So ape yg perlu aku buat adalah kekalkan momentum aku dalam blogging nih. Hahaha...cam dalam blog Iejan laa kot cite pasal momentum...huhu. Da nyaris2 lupe da ape mende momentum tue. Almaklumlaa kan da dekat staon tinggal fizik, makin ilang ilmu fizik tue dalam pale otak.

Tapi pape pun ak kena betulkan blk laa niat aku nak blogging nih. Dah nama blog pun Berjalan Menuju Kebenaran. So aku kna laa post benda2 yg membantu orang len ke arah kebenaran. Takut gak aku nih nnt menyesatkan orang laen. Kena niat balik ak hantar post bukan mengharapkan komen tp harap ilmu yg nk dikongsi tue walaupun x seberapa sampai kat orang laen dan berharap orang laen tue pun smpikan pd org2 yg laen. Walaupun kekadang aku sendiri pun blurr pe aku nak post, tp suasana kat sekeliling aku wat aku senang dapat ilham apa aku nk post kat blog nih. Setakat sekarang rasanya aku banyak letak post yg actually ad kaitan ngan apa yg berlaku kat diri aku & suasana kat kampus. So tue laa keje aku time lapang...blogging. Walaupn ak tgk skang orang ramai bukak facebook tp ak rse blogging nih still best ag..huhu.

p/s : ak da reset counter refferer aku sbb ad byk benda merapu da termasuk skali dalam refferer tue..so nk elakkan fitnah ak reset semula...

Wassalam....

0 comments: