Apr 6, 2009

Home » , » Habis Modal

Habis Modal

Hari nih aku xde modal nak cakap ape ntah..nak menaip nie pun kene pikir gak ekk..Rase cam wat karangan BM laa pulak. Tapi tue laa pasal..Aku nak tambah post2 yang ada dalam blog nie sampai banyak so ad idea ke xde aku men letak je laa kot..huhuhu

Maybe xde sumthing yg cukup menarik aku nak cerita memandangkan sekarang nie tak ade event menarik pun yang berlaku dalam hidup aku..nak citer pasal umah lak..x siap lagi..nak cite aktiviti hari minggu cam bese je laa gi Kursus Haji jadi Technician..hmmm..ntah pape laa nak cite.

Hari nie pun xde modal gak nak cite pe..Skali bukak TV1 (TV Kerajaan). Nampak gayanya diorang da abis modal nak membolak-balikkan hati rakyat untuk terus menyokong mereka dan meraih undi. Sebab apa? Sebab diorang sanggup memburukkan DSAI dengan menyatakan DSAI sbg seorang yang suka putar belit. Tak kisah laa apa pun. Aku bkn penyokong fanatik DSAI tapi yang aku rase tak patut kenapa diletakkan video ketika DSAI ada dalam BN???
Tak ke tu Video lapuk??

Memang laa DSAI akan kutuk pihak pembangkang mase tue. Aku pun paham. Tapi Kenapa sekarang dia kutuk BN lak. Jawapan dia senang je, ce flashback balik isu tahun 1998 dulu ketika pergolakan politik yang mana TPM ketika itu dipecat PM ke-4 Malaysia. Jadi tue laa yang menyebabkan DSAI hilang kepercayaan terhadap BN secara total.
Kalau cam 2 kenapa nak dipertikaikan lagi?




*********************************************************

Ok laa..tutup cite pasal 2..skarang aku nak post bende ringkas aje huhuhu...
Kepada Dato' Seri Najib bin Tun Abdul Razak
(Perdana Menteri Malaysia ke-6)

Tahniah kerana telah menjadi PM ke-6 Malaysia
saya berharap Dato' Seri akan berkhidmat utk semua rakyat Malaysia
tanpa mengira sebarang jurang perbezaan antara rakyat
tak kira PR k BN k
tak kira miskin atau kaya
tak kira negeri mana sekalipun
Berkhidmatlah untuk mereka
kerana Dato' adalah PM Malaysia

bukan PM BN sahaja..



Kepada Perdana Menteri Malaysia ke-5
Tun Abdullah Haji Ahmad Badawi

Selamat Bersara
Jasamu Dikenang


0 comments: