Aug 25, 2011

Home » , , » Jemputan Rasmi Ke Walimah Mohd Azrul

Jemputan Rasmi Ke Walimah Mohd Azrul


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang mengaturkan hidup hambaNya. Saya dengan hormatnya menjemput kepada semua sanak saudara, guru-guru, rakan-rakan dan sesiapa sahaja yang mengenali saya ke majlis perkahwinan saya, Mohd Azrul Azuan bin Idris dengan jodoh saya yang telah ditakdirkan oleh Allah, Noor Fareeza binti Azhar pada hari Jumaat, 16 September 2011 di teratak saya J8461, KM 14, Kampung Berangan Enam, 77300 Merlimau, Melaka.

Mungkin ada yang tertanya, mengapa diadakan pada hari Jumaat. Pertamanya, untuk mengambil keberkatan hari Jumaat di bulan Syawal yang mulia. Keduanya, walaupun hari Jumaat, namun hari tersebut merupakan cuti umum seluruh Malaysia sempena Hari Malaysia yang telah diupgradekan menjadi cuti umum '1Malaysia' mulai tahun lepas.

Maka, dijemput sekali lagi sanak saudara, guru-guru, rakan-rakan yang pernah mengenali saya tidak kiralah baik di sekolah tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, di pondok atau madrasah, universiti Al Azhar, di program-program luar, kursus-kursus, mahupun di laman sosial dan di alam maya.

Jika mampu, rasanya ingin saya mencari alamat setiap daripada kalian dan menghantar kad jemputan, namun apakan terdaya. Kekangan masa dan urusan yang perlu dibuat di masa yang teramat singkat ini menyebabkan saya hanya mampu berbuat demikian kepada mereka yang saya sudah sedia menyimpan alamat rumahnya.

Diharap dapat menghubungi saya di talian 013 6754965 untuk memberikan alamat anda dan saya akan cuba untuk menghantar kad jemputan melalui pos. Jika tidak berkesempatan, saya memohon seribu kemaafan dan diharapkan post ini boleh menjadi penganti diri saya sebagai jemputan rasmi kepada anda semua.

Segala maklumat majlis dan lokasi majlis terdapat di dalam kad jemputan di atas. Jika terdapat masalah untuk menghadirkan diri, boleh terus menghubungi saya. InsyaAllah saya akan sedia membantu selagi termampu. Amat dialu-alukan untuk menyebarkan jemputan ini di blog-blog atau di laman-laman sosial kepada sesiapa saja yang mengenali saya.

Kehadiran anda semua amat kami alu-alukan dan semoga menambah keberkatan majlis walimah kami. Mohon didoakan majlis ini berjalan lancar dan baitul muslim yang akan dibina diberkati, dirahmati dan dilindungi oleh hidayah Allah sentiasa. Jazakumullah.


Mohd Azrul Azuan bin Idris
Kampung Umbai, Melaka.
22 Ogos 2011, 5.10 am.

p/s: ini post yang di'repost' oleh ana dari blog akh Azrul. Pada sahabat-sahabat batch 53 KISAS, dijemput hadir sama-sama ke majlis walimah ajg Azrul, sifu kita masa kuliah Maghrib di Musolla Saidina Ali dulu.

0 comments: