Jan 2, 2011

Home » » Post Tahun Baru

Post Tahun Baru

Pejam celik, celik pejam, dah masuk tahun 2011. Kalendar 2010 dah ditutup tirainya. No more patah-patah balik ke belakang. Keep moving forward. Inilah realiti kita yang hari-hari makin meningkat umur. Tapi adakah amal meningkat juga? Yang itu kena tanya iman masing-masing, tanya diri masing-masing. Tirai 2011 masih baru dibuka, masih fresh lagi tapi tetap kita tak tahu apa warna yang akan mewarnai 2011 kali nie. Bagi orang yang aktif dalam politik, tahun inilah jangkaan Pilihan Raya Umum ke-13. Bagi yang terpengaruh dengan mitos 2012, masih ada setahun untuk menghabiskan sisa hidup. Habiskan macam mana? Terserah masing-masing menentukan. 

Apa-apa pun cuti pun dah tak lama dah. Dah nak habis dah pun. Macam biasa kena balik awal. Pendek je kot post kali nie. Sekadar mahu update blog yang dah bersawang. Nanti ada fresh idea insya-Allah akan come up dengan new post. Sekarang tak banyak idea untuk menulis. Kekeringan idea, mungkin perlu berjalan-jalan mencari ilmu yang boleh nak dikongsikan dengan semua orang.

Macam mana pun ana nak ucapkan selamat berjaya pada sahabat-sahabat Foundation Jan10 & Mei10 yang akan menduduki Final Exam tak lama lagi. Yang Jan10 lepas nie selamat masuk ke alam Undergraduate, yang Mei10 selamat menyambung period foundation anda. Semoga berjaya.







tiru gaya kak hazini yang suka hantar emel dengan gambar2 yg stylo... ^-^

0 comments: