Apr 11, 2009

Home » » Post Akhir di Islam Namamu Teratas

Post Akhir di Islam Namamu Teratas

Atas faktor-faktor tertentu, aku buat keputusan untuk delete blog
Islam Namamu Teratas nih.
Bukan nak delete sebab apa. Tapi aku jarang sangat2 update blog nih & aku banyak post kat blog aku yang lagi satu2 je. So seolah-olah blog nie da diabaikan laa..

Da lama pk so aku pun decide nak delete je blog nih. Tapi jangan risau laa..aku tak delete post2 ak..Ak da import sume posting aku dalam blog Berjalan Menuju Kebenaran. So kalo nak refer kat post2 dalam blog nih leh refer kat blog lagi satu 2..rasa cam tak mampu nak uruskan banyak2 blog nih..huhu..so lps nih aku gabungkan laa dua2 blog nih..

Maybe ak akan update blog ak dengan nafas baru kot..huhu...sbb dua2 blog nih da digabungkan maybe gak ak akan tukar nama blog nih..huhu..tp ak x tau lak nak letak nama ape..tak kesah laa nama apa pun..kalo nak pakai Berjalan Menuju Kebenaran lagi pun no problem gak..


Jadi nie laa keputusannya
Blog Islam Namamu Teratas akan didelete.
so pada sume follower Islam Namamu Teratas
harap maklum..huhu..leh je kalo nak tukar
follow kat blog Berjalan Menuju Kebenaran 2..
sbb aku da import sume post2 dalam blog tue...

Islam Namamu Teratas

2 comments:

syara said... [Reply to comment]

ha delete2..hih..slamat tinggal.hihh.takp0..msalahnye y aku follow blog ni je kot.

wawan said... [Reply to comment]

suka hatilah...
ko kn tuan punye blog...