Apr 10, 2009

Home » » Tag Seterusnya

Tag Seterusnya

Kali nie ak kene tag ngan Sabrina The Teenage Witch lak...haha..ak da settlekan tag nih..

1.Bekas kekasih saya adalah :
Ak x penah ad kekasih....
Tp ak chenta sama Allah & Rasul-Nya

2. Saya sedang mendengar :
cite Jimmy Neutron

3. Mungkin saya patut :
pegi mandi...tapi ad org tgh pakai bilik air...

4. Saya suka :
apa yg aku suka

5. Sahabat-sahabat baik saya :
sahabat yg masa ak sng dy ad & msa ak ssh pn dy ad gak..kire sntiasa ad laa..& sma2 tlg ak dlm prjuangan ak..haha..prjuangan pe...ape2 laa..

6. Saya tak paham :
cmne org leh wat ak jd x paham

7. Saya kehilangan :
kehilangan ape??

8. Ramai yang berkata :
Allah itu satu....betul laa 2 kan...

9. Makna nama saya :
Arif means yang amat mengetahui Aizuddin lak sme mksd ngan Izzuddin means Kehebatan Agama so hentam keromo mkna nama ak yang amat mengetahui kehebatan agama..huhu

10. Cinta itu adalah:
Satu perkataan aje..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
Buat kerja

12. Saya akan cuba :
tak tido lepas subuh wlupn sgt laa ngantuk lps subuh

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
ske ati dy laa nk mksd pe

14. Telefon bimbit saya :
Memang smart....hahaha...baru beli rr katekan

15. Bila saya terjaga dari tidur :
Solehhuddin tba2 call...lupe nk angkat...sori ek soleh


16. Saya paling meluat apabila :
nk kena berdepan org yg ak meluat

17. Pesta/Parti adalah :
Sonok ke...yg x lagho best rr..huhu

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Hamster

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
haha...12 thn, 15 thn & 17 thn....2 sume mase2 ak mnjadi senior..hahahaha

20. Hari ini :
aku kena pi Solat Jumaat

21. Malam ini saya akan :
aku akan duk ngadap PC cam bese

22. Esok pula saya akan :
Balik Kampung

23. Saya betul2 inginkan :
Aku nk HP, Laptop, PS3, X-Box, Wi-Max, NDS, dll..hahaha...leh dpt k nih

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
belum tgk lagi....

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Rumah lg best...pusat membeli belah(meletihkan), arked permainan(xde yg best pn)

26. Makanan Barat atau Jepun :
Barat sedap, Jepun pn sedap gak...tp Makanan Melayu lg sedap..haha

27. Bilik yang terang atau gelap :
cmni nye soklan pn ad ke...sndr pk laa..huhu

28. Makanan segera adalah :
Besh....tp x leh makan selalu

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ok

30. Siapa yang anda nak tag?
nobody....haha

2 comments:

nurul_sabrina said... [Reply to comment]

buat gak ko tag aku..
aku ingatkan ko nak cop paste jek soalan ni..
haha..

trima kasihla yer sudi jawap..
ow..
maksud name ko cmtu ea..
hoho..
bagus2..
alhamdulillah..

~Ms. Iva~ said... [Reply to comment]

mak ooii..

sstgh jwpan adelah sangat sengal utk di bace..

hak3..