Jan 13, 2009

Home » , » Dalam Nakal Rupanya Baik Jugak Diorang...

Dalam Nakal Rupanya Baik Jugak Diorang...

hari nie aku nk bercerita lagi laa kan...nih maybe lanjutan kpd tajuk Dah Lain Laa...
Aku nak cite pasal kawan-kawan aku yang dulunya aku cakap da banyak berubah...
yep..memang diorg da banyak berubah tapi hati diorang nih aku rase masih suci lagi laa
juz kena kuatkan lagi je kebaikan diorang nih....kawan2 aku nih bukan liar pun walaupn ad gak
certain kawan2 aku yang da jadi cam mane ntah...tapi aku tak rapat sgt rr ngn diorang tu.
Aku juz respect rr kat diorang masih lagi nak jaga maruah diri diorang tu....Dalam gile2 diorang
pn still nak jaga maruah agama....still fikir mase depan diorang...so aku pn trfikir laa...
maybe nie laa yang buat aku still rapat ngan diorang...

Skali 2 ak juz test je...ktorang sembang laa psl KL & compare ngan tempat ak...
Ak juz ckp je laa tempat ak nih "dead town"..x yah compare pun ngan KL
tpi jwpn diorang aku stuju gile rr kan & memang ad kebenaran pun..kwn ak sorg nih
cite rr kat aku dy ad sms ngn sorg minah KL nih & dy sdr laa yg hidup kt KL 2 sbnrnya xde pape
Bila fikir blk ktorang yang hdp kt dead town nih pn lg best wlupn kadang2 boring
sbb xde tempat nak pegi...abeh2 gi lepak kat Kedai CIkgu Ani @ Wak Kanang Bagan Serai
cam tu je laa...Kire malam tue ak lepak ngan kwn aku kat situ laa sembang2...
diorang siap cakap diorang tak nak tggl kt KL lps kawin...Rosak Anak diorg cakap...
pyh nk didik...konfem terpengaruh nye..btl gk 2..ak pn prasan gak...tmpt ak pn da mula trk
tp teruk2 tmpt ak tak laa steruk yang ad kt KL skrg nih...hehehe...sori ek org KL

Pas tu pasal CC lak...ktorang sembang gak rr...Ktorang x stuju langsung tmbh CC lg kt bagan
da belambak sgt da CC kat sini...Da jadi Pekan CC lak da tmpt ak nih...actually ak x kesah sgt
sbb ak pegi jgk tmpt 2...tp yg wt ktorang ckp gitu sbb budak2 laa...
ap yang ak prasan tyme skolah, CC kt tmpt ak kosong...klu ad orang sikt je..
Abis waktu skolah dalam kul 1.30 - 2.00p.m. da start pnh da...penuh ngan budak2
yang x bley blah budak2 skola rendah paling ramai...dgn bising nye tempat 2...
ak pn nek rimas...bising btol...tp 2 laa realiti...dlm 2 laa budak2 nk merokok...
tak tau pe lagi laa yang diorg buat...btl laa mak ak ckp 2 tmpt maksiat....isy3x
Kire ak ngan kawan aku same pndpt laa....pastu ak pn trfikir laa..kwn2 aku nih
nakal2 diorang ada baik jugak diorg nih....aku da start prasan mse ktorg wt risalah
BOYCOTT ISRAEL & SEKUTU tyme Semayang Jumaat ari 2....bagus rr diorang nih
2 laa kawan2 aku....

2 je kot nak share...pape pun sume kawan2 aku the best rr..

0 comments: