May 4, 2009

Home » » Tag Berikutnya

Tag Berikutnya

Nie tag sengal/senget yang diberi oleh
Yang Teramat Senget YB Sajeedah..(jgn marah ekk..gurau kasar sket)

Tag ini memerlukan kreativiti anda untuk mencipta soalan.

Jawapan kepada soalan adalah soalan yang anda reka sendiri.
Maknanya orang lain kena fikirkan jawapan anda tu berdasarkan soalan yang anda tulis dalam ruang jawapan.

(1) hey kawan,, katil itu untuk tidur atau melompat?
Adakah tido itu best???

(2) salah satu wane bendera umno, wane merah kan?
Betulke ko nie gile??

(3) kenape ade orang dalam dunia ni yang tak paham bahasa?
Kenapa ada orang bodo atas muke bumi nie???

(4) kenapa akaun itu sangat seronok dan memeningkan kepala?
Apa yang susah dalam idup ko???

(5) kenape takde orang dalam rumah hantu tu?
Apa yang buat ko takut nak duk dalam umah???

(6) kenapa thailand tu selalu begolak?
Kat mane xde pemimpin makan rasuah???

(7) kanak kanak rebina memang suka makan lolipop ea?
Apa yang ko tak suka buat???

(8) kat korea ramai artis yang ensem kan?
Apa yang ko tau & yg ko tak tau???

(9) kenapa tak mau terjun ke sungai klang?
Cerdik tak orang yg bunuh diri???

(10) bengongkan selsema babi tuhh?
Apa yang akan wat ko cakap"haah"???

(11) simpan dalam bank untuk sambung belaja lebih elok bukan?
Betul gak kan kalo ak cakap Ronaldo 2 org Brazil??? hahaha

(12) adakah aku belum ditakdirkan lagi mencintaimuu.? hahaha
apa jenis soalan yang aku x suke jawab??

(13) kenapa 11.40 pagi bukan mase yang sesuai untuk anak dara tidur?
Apa tanda anak dara tu pemalas???

(14) sedap tak makan roti dengan rumput?
Bila waktu ko tak pernah rasa nak makan???

(15) Siapakah yang anda ingin 'bengongkan' dengan soalan-soalan merapu anda?
Yaqzan/Koje
Saifullah/Epul
Che Farhan/Che
Aisyah Nazirah/Aisyah
Nur Areefah/Efa
Eida

4 comments:

sajeedhani. said... [Reply to comment]

aduiyaaii.
aku YB?
alammakk.
hahah

syara said... [Reply to comment]

soklan ko ni menakutkan aku ahh,.
nga marah ke pe ni?

Ruh Al-Jadid (روح الجديد) said... [Reply to comment]

hahaha
marah kebende nye
cik YB Sajeedah nie bg tag
ngan soklan2 dy yg plik2 kt ak
ak nk jwb ak kna wt soklan skali
huhuhu

ainazirah said... [Reply to comment]

ouh.. ini mmg pelik, duh!