Mar 21, 2009

Home » Apa Hal Aku Rase Aku Makin Blurr..

Apa Hal Aku Rase Aku Makin Blurr..

Adoyai..aku da jadi makin blurr rsenye..huhu..byk lagho sangat kot..hahaha...kene banyak2 taubat nie lepas nih. Aku da makin kurang keluarkan post2 yang nak menjana pemikiran. btul tak 2. (macam laa post aku selama ni menjana pemikiran korang kan). Tapi macam tu laa kot idup kita. Ada masa naik kita naik laa & bila masa turun nanti turun jugak kan. Nak jadi PM pun suatu masa nanti akan letak jawatan gak or maybe digulingkan or maybe jugak dipecat. Keindahan dunia nih memang pun sementara je kan. Tapi aku still blurr nih..huhu. Tak tau ape yang nak ditaip sebenarnye. Tengok TV pun da makin kurang. So tak berapa tau sangat isu2 politik kat Malaysia. Kitab2 pun da bape ari tak bace. So takde sebarang review or post persoalan tentang apa yang aku da baca.

Adakah nie tandanya aku semakin futur dalam jalan dakwah??? Mintak dijauhi sangat2 laa hendaknya. Dakwah ni wajib bagi aku. Kalau tak buat nanti macam mana nak tegakkan Islam?? So aku pun menaip nih nak ingatkan semua kita yang berada pada jalan dakwah nih tak kira macam mana sekalipun method yang kita gunakan dalam berdakwah. Stay Istiqamah dalam apa yang kita buat. Macam aku nih nak jadi Teknodaie, seorang pendakwah di dunia IT nih. Aku pun kene stay Istiqamah denga apa yang aku lakukan nih demi nak membangkitkan Islam di atas muka bumi Allah nih. Ilmu masih wajib dituntut tak kira bila2 masa pun.

Jadi Apa Yang Penting : STAY ISTIQAMAH
فاستقم كما أمرت


Stay Istiqamah


Ruh Al-Jadid @ Semangat Baru


Terus Berjalan Menuju Kebenaran

6 comments:

YAN said... [Reply to comment]

oit,
tayah r promote muka

al-bagani said... [Reply to comment]

adoyai...blogku
ske atiku laa..
hahaha...ko promote rr
muke ko kt blog ko..haha

awe said... [Reply to comment]

salam..
td aku lalu kt taiping..
kt changkat jering kalo xsilap
ade rmai mat2 motor konvoi
pkai bj kale kuning "daulat tuanku"
dahsyat betul...

Anonymous said... [Reply to comment]

adush.
insyaAllah.
ameen..

al-bagani said... [Reply to comment]

to hawa....

dasyat pe nye
bese je 2..huhu
da jemu

to jeed

aminn

fieqa said... [Reply to comment]

salam~..
patot tergerak nak singgah..whoaa..nice post laa..beri kesedaran...syukran2...

just bear in mind, nt x lamer lagi nk tmpuh alam kampus...

**just get urself prepare internally and externally**...^_^

insyaAllah...

moge kita semua dalam jalan menuju cinta Allah,amiin...

gud job dik!..teruskan berdakwah...!!insyaAllah..
~tazkiyatun nafs~