Jan 7, 2009

Home » , , » Kisas

Kisas

Huhu......Skola da bukak, dak KISAS pun da blk KI.....
News Terbaru aku dapat
Sumber :CHE FARHAN

K.U. = Abbas (Form 5)
T.K.U. = Nasuha (tak kenal)

Ok laa tu Abbas jadik K.U. Dia pun memang ok. Aku respect rr kat dia juz dy kena lbey banyak tolerant lg rr. Aku nmpk gak cara dia bidas Pengetua thn lepas tyme Muktamar. Keras gak rr dia nak mempertahankan konsep syura yang nak digantikan dengan Parlimen style. Maybe time 2 dia still tak nampak lg kot. Anyways, aku rse dia pn da matang & aku harap dia boley laa jlnkan tanggungjawab dia baik2. Kepada Abbas tahniah & jalankan amanah sebagai K.U. Kisas dengan sebaik mungkin. INGAT!!!! Ko kena jaga Tarbiah & Biah Solehah kat Bumi Waqafan tuh. Ingat baik2. Kitorang yang da jadi ex-KISASIAN nie support dr belakang je laa ek.

















2 comments:

Anonymous said... [Reply to comment]

Abbas mmg ok
bez2.mmg ptot dye jd ku
rmai cekgu2 pon suke kat abbas
nasuha tuh dak ali
akdemik n koko mmg mntap
tp personally uh.
aku xske sgt kt dye
ske,tp xsgt

al-bagani said... [Reply to comment]

cm mne ko nih
ske tp x sgt
bkn dy jd bos ko pn