Jun 12, 2009

Home » » Foundation of Technology

Foundation of Technology

Aku masih demam ketika menaip post ini.....huk3x =(

Dalam banyak2 course dalam UTP nih...course Business Information System ngan ICT laa yg plg sket skali. Kitorang taon nie sume sekelas dalam Foundation of Technology. Total sume ad 49 orang je..memang sket sangat kalo nak banding ngan course2 len...hahaha.

Tp lg sket lg senang nk tumpu dalam kelas rase aku...kalo ramai2 nnt fokus aku akan ilang...myb laaa...sbb berdasarkan pengalaman dkt KISAS dlu..ak pyh nk tumpu dalam kelas kuliah sbb crowded sgt + kepanasan dalam Dewan Kuliah 2. Maybe junior2 sekarang tak rase da mende 2 kot sbb Dewan Kuliah da direnovate & da lawa gile sekarang...huhuhu.

Huh...demam nie x larat nk taip banyak2...da letih plak..hahaha..ak taruk gambar sket tapi x sume pic classmate aku ade laa..huhuhu.


Saeksarn the Siamese

Naim Lau

Tuff & Fadhli

Arip The Second

Eddie pakar Calculus

Atif Tawadhuk

Azzim kaver2 lak...hehehe

20 comments:

cann said... [Reply to comment]

aku rase mcm kenal je eddie tu..
name die Eddie Goh Tik Earn ke???

al-bagani said... [Reply to comment]

ak pn x sure nme pnh
tp eddy goh 2 da btl da...
org ganu...
ko knl k che

syamilnazmi said... [Reply to comment]

1 malaysia bagus teruskan

kiko kiki lala said... [Reply to comment]

encik, saya mahu order pakcik siam itu! keh3.

Anonymous said... [Reply to comment]

from abu

salam.huhu..rip
aku dh gi klj nilam puri.
ngah duk kt rmh ni.cuti 2 ari.
sbnrnye kt c2 diploma 3 taun.
pas2 bleh smbung ijazah kt msir,
jrdan,morocco n indon.aku ingt nk kuar dr klj 2 ahad ni.

kitorang wajib hafal quran smpai 6 juzuk.aku tkut lupe la hafalan.nnti tmbh dosa je sbb aku penah lupe ayt yg dhafal.pas2 blaja 100% dlm BA.
susah faham la klu cmpur trus BA mse blaja syariah.klu BA blaja suku2 x pe.jd aku ingt nk kuar nnti.

jwb soklan ni ea.aku silap isi upu
ari 2.jd brg x smpai kt diorang.
bleh x aku apply upu tuk 2nd n 3rd intake nnti wlupun brg upu 1st intake x de.ke hnye bleh apply
u swasta je?

al-bagani said... [Reply to comment]

to syamil..

hahahaha...pape rr ko


to cik ika..

gatal..~~hee....


to abu..

ak pn tatau laa,
bleh rsenye...ce ko ty kementerian pengajian tinggi..

Aisyah Shams said... [Reply to comment]

slamat blaja..
slamat sembuh..
slamat sehat..
slamat jln byk2..
slamat.. sumer laa..

lalala

Firas said... [Reply to comment]

dah dpt tmpat best2 tu...
study leklok
huhuhu
demam x kurang lgsg ke?
anyways, ganbatte kudasai!

tgk power rangers lg ke?
opppss...

al-bagani said... [Reply to comment]

to ecah...
jgn doakan ak jd kasim selamat sudah..hehe

to Firas...
no more power rangers..skrg layan kamen rider lak..hehehe

cann said... [Reply to comment]

konpem dah eddie budak kelas aku time skolah rendah dlu..6 tahun d00, aku knal sgt2 la die tu haa..rumah die kt ganu pun aku knal je...

send regard kt die la ok..

-li.zue- said... [Reply to comment]

hcdbvhbdfvuyewbvhewfbvhebcihebvie...

amek ko.. aku dah smash balek serve ko!!!

ko dh kena mental disorder ke duk sane arep?? isk3..


waaa... berbilang bangsa btol org2 kat sane.. hehe

siam pun ade..
uganda.. zimbabwe??

al-bagani said... [Reply to comment]

ko nk mne lg
ak leh listkn sumenye
hahaha....sume ad...

Unknown said... [Reply to comment]

UTPians rupanya..salam ziarah...

al-bagani said... [Reply to comment]

owh...huhuh

yg komen atas nih utpians gk ke..huhu

Unknown said... [Reply to comment]

haah...MechE...
jumpe blog nta kat blog Baihaqi

al-bagani said... [Reply to comment]

ooo....
nih batch senior k
same2 foundation Mei 09 nih...

syafiqq1991 said... [Reply to comment]

BEst nye,.. tak sabar aku nak masuk Sri KDU.. btw, aku dah dapat semua email budak2 petronas kat Sri KDU yg sama batch dengan aku.. GANAS tak??? ala 12 orang jepun

al-bagani said... [Reply to comment]

haha...ok laa 2
cpt ko taaruf ekk..

Unknown said... [Reply to comment]

same2 foundation May09

Kamil said... [Reply to comment]

saeskarn interview skali ngan aku...haha..grup aku mmg berbakat