Mar 24, 2009

Home » , » Lagu Best...

Lagu Best...

Hari nih aku nak kongsi ngan korang sume satu lagu nih yang aku agak ramai tak pernah dengar lagi (kecuali sape yang da dengar kat radio kisas53rd.fm). Disebabkan ada komen kata best & asik mintak ulang je. So aku rase aku nak kongsi laa ngan korang lagu nih dari kumpulan Tashiru (band Indon ekk bukan Jepun)..Tajuk lagu dia nih aku pun tatau sebenarnya tapi leh laa cakap tajuk Tasbih,Tahmid,Tahlil,Takbir..huhu ok laa kot tu kan..kurang2 ada jugak tajuk.

Kalo nak kenal lebih sikit lagi dengan band Indon nih leh tengok kat Friendster diorang kat http://profiles.friendster.com/18570417. huhu..try laa tengok ekk.huhu..

So try laa download nih & dengar..kalo korang rase tak best delete je. Kalo rase best simpan. 2 je aku nak cakap..haha ringkas kan.

Nak Download
-Click Here-

Tak Nak Download
Tak Payah Tekan Apa2 laa sengal..



4 comments:

serunaiklang_91 said... [Reply to comment]

tak lehlah nak download...kat u tube tak jumpa pon..hehe..nyanyi sket..haha...main jer..jgn marah...

Ruh Al-Jadid (روح الجديد) said... [Reply to comment]

adeyh...kene nyanyi k..
nnt ana suh group soutul mujahidin
dr KISAS nyanyi lgu nih...Koje help me..haha

serunaiklang_91 said... [Reply to comment]

eh..patotlah tak jumpa..tertaip tashiro..hehe...tak yah nyanyi2...nnt hujan kat sini...haha...dah jumpa dah band nasyeed ni...

Anonymous said... [Reply to comment]

best song wlupun x dgr lg.
muahaha...senanye operation
error.page cannot be found.

da bnyk kli cbe msuk.tah smpai ke x mesej ni.

ana ske artikel ngan pndapat nta
kt web ngan fs kisas.bgus gile cre nta ulas sesatu perkre 2.

keep up with the good work.klau bley bg la dalil/hadis.
strong skit hujah 2.

~abu huzaifah~