Feb 18, 2009

Home » , » Islam Is Not Terrorist

Islam Is Not Terrorist


~Outlandish~

Jumpa Video nih kat you tube...best gak...lagu Outlandish tajuk Just Me...1st time dengar lagu nih kat handphone Fadhil masa kat Baitul Qura' hari tue..so balik umah ingat nak tengok video clip lagu nih..alih2 jumpa video nih...kira macam luahan hati umat Islam di Barat laa kot..leh tenngok video nie ek...



Jadi MEDIA BARAT nie memang tak boleh caya pun...bukan takat barat Media tempatan pun lbey kurang je..sebab apa??


~jangan hina ISLAM!!!!!!!~

Sebab media nie selalunya akan pergi ke sebelah satu pihak dan diorang tak kisah pun pihak satu lagi yang sebenarnya bawak pwrjuangan atas niat yang murni iaitu Islam & nak bawa Keadilan di Malaysia tapi apa yang mereka dapat...fitnah, berita palsu, kenyataan media yang berat sebelah..tue laa ranjau perjuangan orang yang nak tegakkan Islam di Malaysia...


~Tuan Guru Nik Abdul Aziz~


~Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang~

5 comments:

~nazierah~ said... [Reply to comment]

salam
ak ad dgr gak lgu outlandish..
ko da dgr lgu dyorg..
look into my eyes?
da kot eh..
besh2x!

Ruh Al-Jadid (روح الجديد) said... [Reply to comment]

to iejan :
ak rse ak yg orknl lgu 2 kt korang
hahahaha......smpi epul ckp lgu 2
lgu ak.....lawak2x

~nazierah~ said... [Reply to comment]

haha..pape je la..
agkny ak xbc kot post yg tuh
papepun..besh2!

Ruh Al-Jadid (روح الجديد) said... [Reply to comment]

hahaha....
ak mmg fan outlandish....

Anonymous said... [Reply to comment]

salam..hi there.kpd empunyer blog, ana cumer nak gtau outlandish ade kuar album baru: sound of a rebel.buleh download full songs in the album kat 4shared..best best best=)